Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tytuł
Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców : zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
ISBN
978-83-208-2484-1 (oprawa miękka) : zł 79,90
978-83-208-2485-8 (e-book)
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
Rok wydania
copyright 2021.
Hasła przedmiotowe
Marketing
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-333. Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-333.
Współfinansowanie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Współfinansowanie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
245
%a Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców :
%b zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie /
260
%a Warszawa :
%b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
%c copyright 2021.
300
%a 367 stron :
%b fotografie, ilustracje, wykresy ;%b fotografie, ilustracje, wykresy ;
%c 24 cm.
504
%a Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-333.%a Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-333.
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej%a Współfinansowanie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
710
%a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
920
%a 978-83-208-2484-1 (oprawa miękka) : zł 79,90
920
%z 978-83-208-2485-8 (e-book)